Кваліфікований електронний підпис

Для реєстрації в Державному аграрному реєстрі (ДАР) Вам необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) або скористатися системою BankID.

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - це електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу. Електронний підпис може зберігатися як підпис на “токені” чи захищеному носії інформації (флешці). За допомогою електронного підпису можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах, тощо. Документи з цим підписом мають таку ж юридичну силу, як і документи, підписані власноруч.

Важливо, щоб для юридичних осіб використовувався КЕП керівника підприємства, а не електронна печатка. У випадку використання КЕП від ПриватБанку, для юридичних осіб треба мати на увазі, що в такому випадку файл одночасно містить печатку  та підпис директора і для входу або реєстрації в ДАР необхідно буде обрати, який КЕП  Ви будете використовувати.

Важливо! Пароль особи від КЕП є секретним та не може розголошуватись третім особам.

Для отримання КЕП зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Повний перелік таких центрів за посиланням: (https://czo.gov.ua/ca-registry). Кваліфікований електронний підпис особа повинна отримувати особисто.

За отримання кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів кваліфікованого електронного підпису кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг можуть встановлювати плату. Розмір плати різниться та складає від 100 грн. до декількох сотень гривень, у разі придбання КЕП разом із захищеним носієм. Зазвичай банками для їх клієнтів такі послуги надаються безкоштовно. Безкоштовно кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можна отримати в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, Міністерстві внутрішніх справ України, або у відділеннях ПриватБанку.

Термін дії кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів кваліфікованого електронного підпису становить до двох років з моменту їх формування. Цей строк встановлює відповідний кваліфікований надавач електронних довірчих послуг.